Do Państwa dyspozycji oddajemy wysoko wykwalifikowaną kadrę techników serwisu, posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie. Pomoc naszego serwisu zapewnienia niezawodną pracę urządzeń oraz minimalizuje czas przestoju po wystąpieniu awarii.
Nasz serwis jest do Państwa dyspozycji przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.
Oferujemy szeroki zakres usług serwisowych - od bieżących napraw i konserwacji urządzeń, poprzez system umów w zakresie wykonywania okresowych przeglądów, aż po indywidualne umowy obejmujące wydłużony okres gwarancyjny.
Bieżące naprawy i konserwacja
W przypadku wystąpienia awarii technicy udzielają bezpłatnych konsultacji telefonicznych, bądź przyjeżdżają na miejsce awarii w czasie nie dłuższym niż 48 godzin (przy podpisanej umowie serwisowej).
System umów w zakresie wykonywania przeglądów okresowych
Dla zapewnienia prawidłowej pracy urządzeń ważna jest zarówno codzienna konserwacja wykonywana przez państwa personel, jak i okresowe przeglądy przeprowadzane przez wykwalifikowany serwis. Program przeglądów okresowych prowadzony przez naszą firmę obejmuje wykonywanie prac zgodnie z zaleceniami producentów.
Przeglądy te umożliwiają sprawdzenie stanu technicznego urządzeń, czyszczenie, wcześniejsze wykrycie nadmiernego zużycia podzespołów i elementów takich jak np. uszczelki. Ponadto na życzenie klienta przeprowadzane jest uzupełniające szkolenie z zakresu codziennej obsługi urządzeń (ważne np. W przypadku rotacji personelu). Regularne przeglądy skutecznie ograniczają konieczność interwencji serwisowych z powodu awarii i redukują koszty eksploatacji urządzeń.
Indywidualne umowy obejmujące wydłużony okres gwarancji.
Przy zakupie urządzenia sporządzana jest umowa, w ramach której okres gwarancji może ulec wydłużeniu od 24 do 36 miesięcy.
Sieć serwisowa
Sieć serwisowa firmy Primulator to 8 własnych punktów serwisowych: w Łodzi, Warszawie, Poznaniu, Zabrzu, Gdyni, Krakowie, Wrocławiu i Bydgoszczy oraz sieć serwisów zewnętrznych na terenie całej Polski.
Średni staż pracy techników serwisu wynosi 8 lat. Każdy z techników dysponuje firmowym samochodem serwisowym, profesjonalnym sprzętem i narzędziami oraz zestawem oryginalnych części zamiennych. Nasi technicy odbywają cykliczne szkolenia organizowane zarówno wewnątrz firmy jak i u producentów urządzeń.
Zgłaszanie usterek
Zgłoszenia serwisowe składają Państwo wyłącznie za pomocą formularza zgłoszeniowego.
Kliknij tutaj aby przejść do formularza.