15
15

Organizacja pracy w firmie Primulator od 16 marca

Szanowni Państwo,

Ze względu na sytuację związaną z pandemią, dbając o nasze wspólne zdrowie oraz działając zgodnie z wytycznymi administracyjnymi wprowadzamy od poniedziałku 16 marca nowe zasady pracy w naszych biurach. 

Wszyscy nasi pracownicy działu handlowego, marketingu, księgowości i finansów przechodzą na tryb pracy zdalnej i są dostępni dla Państwa pod telefonem oraz mail'em.

Biura i magazyny w Łodzi, Warszawie i Poznaniu są czynne w dni robocze od 8:00 - 14:00. Dostęp do biur będzie tylko dla kurierów oraz wcześniej umówionych spotkań (dla kurierów są przygotowane specjalne procedury wydawania i odbioru towarów).

W sprawie części prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z poszczególnymi biurami - tylko w taki sposób będziemy w stanie przygotować dla Państwa zamówienie zachowując standardy bezpieczeństwa i higieny.

W sprawach awarii i serwisowych prosimy o kontakt na infolinie serwisową pod nr 222 500 300 lub drogą elektroniczną serwis@primulator.pl - więcej informacji na temat serwisu znajdą Państwo w zakładce serwis w głównym menu.


Mamy nadzieję, że w obecnej sytuacji spotka się to z Państwa zrozumieniem.

Życzymy zdrowia,
Primulator Polska


Sprawdź jak pracują nasze oddziały


 

Zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności i polityką dotyczącą cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.