Informacje o serwisie


Zgłaszanie usterek


Zgłoszenia serwisowe składają Państwo wyłącznie za pomocą formularza zgłoszeniowego.
Kliknij tutaj aby przejść do formularza.


Infolinia serwisowa
222 500 300


Do Państwa dyspozycji oddajemy wysoko wykwalifikowaną kadrę techników serwisu, posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie. Pomoc naszego serwisu zapewnienia niezawodną pracę urządzeń oraz minimalizuje czas przestoju po wystąpieniu awarii. Nasz serwis jest do Państwa dyspozycji przez 24 godziny 7 dni w tygodniu. Oferujemy szeroki zakres usług serwisowych - od bieżących napraw i konserwacji urządzeń, poprzez system umów w zakresie wykonywania okresowych przeglądów, aż po indywidualne umowy obejmujące wydłużony okres gwarancyjny.

Serwis urządzeń dla gastronomii


Do Państwa dyspozycji oddajemy wysoko wykwalifikowaną kadrę techników serwisu, posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie. Pomoc naszego serwisu zapewnienia niezawodną pracę urządzeń oraz minimalizuje czas przestoju po wystąpieniu awarii. Nasz serwis jest do Państwa dyspozycji przez 24 godziny 7 dni w tygodniu. Oferujemy szeroki zakres usług serwisowych - od bieżących napraw i konserwacji urządzeń, poprzez system umów w zakresie wykonywania okresowych przeglądów, aż po indywidualne umowy obejmujące wydłużony okres gwarancyjny.


Bieżące naprawy i konserwacja


W przypadku wystąpienia awarii technicy udzielają bezpłatnych konsultacji telefonicznych, bądź przyjeżdżają na miejsce awarii w czasie nie dłuższym niż 48 godzin (przy podpisanej umowie serwisowej).


System umów w zakresie wykonywania przeglądów okresowych


Dla zapewnienia prawidłowej pracy urządzeń ważna jest zarówno codzienna konserwacja wykonywana przez państwa personel, jak i okresowe przeglądy przeprowadzane przez wykwalifikowany serwis. Program przeglądów okresowych prowadzony przez naszą firmę obejmuje wykonywanie prac zgodnie z zaleceniami producentów.

Przeglądy te umożliwiają sprawdzenie stanu technicznego urządzeń, czyszczenie, wcześniejsze wykrycie nadmiernego zużycia podzespołów i elementów takich jak np. uszczelki. Ponadto na życzenie klienta przeprowadzane jest uzupełniające szkolenie z zakresu codziennej obsługi urządzeń (ważne np. W przypadku rotacji personelu). Regularne przeglądy skutecznie ograniczają konieczność interwencji serwisowych z powodu awarii i redukują koszty eksploatacji urządzeń.


Indywidualne umowy obejmujące wydłużony okres gwarancji.


Przy zakupie urządzenia sporządzana jest umowa, w ramach której okres gwarancji może ulec wydłużeniu od 24 do 36 miesięcy.


Sieć serwisowa


Sieć serwisowa firmy Primulator to 8 własnych punktów serwisowych: w Łodzi, Warszawie, Poznaniu,  Zabrzu, Gdyni, Krakowie, Wrocławiu i Bydgoszczy oraz sieć serwisów zewnętrznych na terenie całej Polski.



Średni staż pracy techników serwisu wynosi 8 lat. Każdy z techników dysponuje firmowym samochodem serwisowym, profesjonalnym sprzętem i narzędziami oraz zestawem oryginalnych części zamiennych. Nasi technicy odbywają cykliczne szkolenia organizowane zarówno wewnątrz firmy jak i u producentów urządzeń.

 

Zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności i polityką dotyczącą cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.