ZAMKNIJ Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
NOWOŚCI
Zmywarka podblatowa dla gastronomii Comenda PF45
Zmywarki podblatowe
NOWOŚĆ !
1 2 3
PROMOCJE
Ekspres do kawy ciśnieniowy dla kawiarni Faema Enova A2
Ekspres ciśnieniowy ekspres do kawy, 2 grupy.
Cena promocyjna: € 4390.00 netto
1 2 3
INFORMACJE O SERWISIE

Do Państwa dyspozycji oddajemy wysoko wykwalifikowaną kadrę techników serwisu, posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie. Pomoc naszego serwisu  zapewnienia niezawodną pracę urządzeń oraz minimalizuje czas przestoju po wystąpieniu awarii.

Technicy serwisu pełnią 24 - godzinne dyżury telefoniczne pod wskazanymi numerami telefonów.

Oferujemy szeroki zakres usług serwisowych - od bieżących napraw i konserwacji urządzeń, poprzez system umów w zakresie wykonywania okresowych przeglądów aż po indywidualne umowy obejmujące wydłużony okres gwarancyjny.

Bieżące naprawy i konserwacja
W przypadku wystąpienia awarii serwisanci udzielają bezpłatnych konsultacji telefonicznych, bądź przyjeżdżają na miejsce awarii w maksymalnym czasie nie dłuższym niż 48h (przy podpisanej umowie serwisowej).

System umów w zakresie wykonywania przeglądów okresowych
Program przeglądów okresowych prowadzony przez naszą firmę obejmuje wykonywanie przeglądów urządzeń co 6 lub 12 m-cy. Według zaleceń producentów urządzeń gastronomicznych, ważna jest zarówno codzienna konserwacja wykonywana przez Państwa personel, jak i okresowe przeglądy przeprowadzane przez wykwalifikowany serwis.
Przeglądy te umożliwiają sprawdzenie stanu technicznego urządzeń, czyszczenie, wcześniejsze wykrycie nadmiernego zużycia podzespołów i elementów takich jak np. uszczelki. Ponadto przeprowadzane jest ponowne szkolenie z zakresu codziennej obsługi urządzeń (ważne np. w przypadku rotacji personelu). Regularne przeglądy skutecznie ograniczają konieczność interwencji serwisowych z powodu awarii, znacznie redukując koszty eksploatacji urządzeń. 

Indywidualne umowy obejmujące wydłużony okres gwarancji. 
W momencie zakupu urządzenia sporządzana jest umowa, w ramach której okres gwarancji może ulec wydłużeniu do maksymalnie 36 m-cy.

Nasz serwis jest do Państwa dyspozycji w czasie 24 h. Wykonuje przeglądy okresowe co 1 - 2 m-ce w zamian za określoną w umowie stawkę. Wszelkie awarie, wynikłe z powodu wadliwej pracy urządzenia, wykonywane są bezpłatnie w okresie obowiązywania umowy.
 

Sieć serwisowa firmy Primulator to 6 własnych punktów serwisowych: w Łodzi, w Warszawie, w Poznaniu, w Zabrzu, Gdyni i Krakowie oraz sieć serwisów zewnętrznych na terenie całej Polski.

Średni staż pracy techników serwisu wynosi 8 lat. Każdy z techników dysponuje firmowym samochodem serwisowym, profesjonalnym
sprzętem i narzędziami oraz zestawem oryginalnych części zamiennych. Nasi technicy odbywają cykliczne szkolenia organizowane zarówno wewnątrz firmy jak i u producentów urządzeń.

Każde zgłoszenie przyjazdu serwisu prosimy potwierdzić wysyłając informację z krótkim opisem i danymi kontaktowymi na podane adresy e-mail. Wezwania zgłoszone telefonicznie po godzinach pracy biura i w weekendy do technika dyżurnego prosimy potwierdzić wysyłając e-mail na podany w tabeli adres.

Województwo      Adres mail'owy Telefon do kontaktu w godz. 8 - 17 Telefon serwisowy w przypadkach spraw związanych z awariami sprzętu, w godz. 17 - 8

łódzkie
dolnośląskie
opolskie
małopolskie
świętokrzyskie
podkarpackie
pomorskie

serwis@primulator.pl 42 676 04 74 wew. 42, 43 502-197-694
mazowieckie
podlaskie
lubelskie
serwis@primulator.pl 222 500 300 502-197-678
lubuskie
zachodniopomorskie
wielkopolskie
serwis@primulator.pl 222 500 300 510-086-146
śląskie serwis@primulator.pl 42 676 04 74 wew. 42, 43 502-197-684
kujawsko-pomorskie
warmińsko-mazurskie
serwis@primulator.pl 222 500 300 502-197-693

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
DOTACJE NA INNOWACJE INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ
KOSZYK ZAPYTAŃ
W koszyku zapytań są następujące produkty:
Wyślij zapytanie. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą.
Uwaga!
Administratorem danych osobowych jest Primulator Sp. z o.o. primulator@primulator.pl Dane osobowe przetwarzane są w celu udzielenia odpowiedzi na Pana/Pani pytanie, w tym w celach marketingowych, na podstawie Pana/Pani zgody (art. 6 ust.1 lit. a) RODO). Dane będą przetwarzane przez czas potrzebny na udzielenie Panu/Pani odpowiedzi lub dłużej, jeśli taka potrzeba wynikać będzie z okoliczności Pani/Pana pytania. Przysługuje Panu/Pani prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych można cofnąć w każdej chwili, lecz pozostanie to bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale bez podania adresu e-mail nie będziemy mieć możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana pytanie.
* pola obowiązkowe
Do porównywarki możesz dodać maksymalnie dwa modele tego samego produtku:
Do porównywarki możesz dodać maksymalnie dwa modele tego samego produtku:
PORÓWNAJ
Do porównania dołaczyłeś następujące produkty:

BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY

22 czerwca, 2016

Film przedstawiający proces powstawania biurowca przy ulicy Lodowej w Łodzi.

10 marca, 2016

Na początku grudnia 2015 roku Primulator Łódź wprowadził się do nowej siedziby na ulicy Lodowej 128. Zapoczątkowana w czerwcu 2014 r roku budowa biurowca klasy A+, została zakończona na początku listopada 2015 r.

              
Uwaga!
zamknij